Skaffa dig en kalender!

Angelica Karlsson på Sturegatan borde införa i sin kalender viktiga tider över viktiga seminarier och föreläsningar hon inte får missa. Trodde jag började klockan 10 idag men ack så fel jag börjar inte förrens kl 15. Fick omorganisera hela min dag, avboka spinningen kl 17 och inställa mig på en hel dags bläddrande i lagboken. Ska sätta mig på Waynees när det öppnar kl 10, ta en kopp té i vanlig ordning och se ruggigt smart ut. Kanske borde hyra en skottkärra så jag orkar dra på lagboken över parkeringen till Kupolen. Den har ju för tusan 2366 sidor! Jag har slutat med att ta med min mini pc till skolan när jag ska plugga, har insett att jag är mycket effektivare utan att konversera på msn och kolla fejjan en gång i kvarten.
Fick sälle av Fia på bussen idag, jag ska anordna en Fund Raising så att hon har råd med att åka till Frankrike i höst.

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vad snällt att starta en fond till min resa, sen när det är klart kan den ju övergå till att samla in pengar till ditt besök i Lyon:)

2009-04-07 @ 11:03:57
Postat av: Angelica

hehe jag behöver dock inte samla in några pengar till mig själv, jag har resurser i mina gömmor ;)

2009-04-07 @ 13:26:56
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0