Starbucks? i Jönköping?

Mitt hjärta slog volter av spänning när jag såg på bloggens startsida att Starbucks ska öppna i Jönköping. Yes tänkte jag, Jönköping får den välkända cafékedjan före Stockholm. Jag började fantisera om hur jag kommer upp till Falun igen efter att varit nere i Jönköping på besök och berättar om alla mina timmar jag spenderat på Starbucks. Ja, det var innan jag insåg att det var ett tråkigt skämt.. Mina fantasier började långsamt försvinna,, det var som om hela mitt liv spelades upp i en löjlig revy. Inget Starbucks till Jönköping inte..

MEN jag är faktiskt ingen starbucksmänniska, när jag bodde i London försökte jag undvika Starbucks så ofta som möjligt, jag föredrar den italienska cafékedjan Nero även om deras caféer kanske inte är riktigt lika fina, men de är mysigare iaf.
Så nej det är ingen större förlust för mig att Jönköping inte får Starbucks. Förresten, har ni hört att Falun ska få ett Waynes?


Varken Starbucks eller hyresvärden visste att det planerades ett Starbuckscafé i Jönköping. Uselt skämt det där.

Kan min granne sluta spela Justin Timberlake på högsta volym??!! Är inte det lite 2006?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0