Time for a botox

Fick en kommentar av Sofia på förra inläggets bild.

Sofia om Första April:
Herregud vad unga och oförstörda vi ser ut på bilden, vad hände egentligen? Haha hur mycket kan man egentligen åldras på 2 år!?:)

Ja, vad var det egentligen som gick snett? Vi ser ut som två oskyldiga barn!? Det var på den tiden Sofia hade stadigt förhållande och jag hade min mest aktiva sexuella period genom tiderna, det skulle man inte kunna tro med tanke på hur oskyldig jag ser ut. Två år, och jag har åldrats så mycket, jisses hur kommer jag då se ut när jag är 25?!! gulp. Det är nu jag skulle vilja vara en man, män blir snyggare och attraktivare med åren, de är som ett fint gammalt whiskey lagrat på ekfat. Vi kvinnor är som ett vitt vin, hållbarheten är inte något att skryta om men när vinet är ungt är det oslagbart. Jag har börjat räkna mina rynkor, jag får en ny varje dag. Om 7 år när jag fyller 30 önskar jag mig en botox på samtliga kroppsdelar.


Snälla lilla krumelur jag vill aldrig bliva stur! Det dröjer nog inte länge förrens jag måste installera ett bra redigerarprogram på datorn som reducerar rynkor och andra blemmor.

Nu är rasten slut! Har föreläsning i Marketing Communication,, det är tämligen intressant må jag säga. Jag är enda svensken inom 10 kvadratmeter.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Paul är en LYCKANS OST som bara blir bättre med åren;)

2009-04-01 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0