Avtackad

Idag vaknade  jag upp arbetslös och fri som en fågel, vad kallar man perioden mellan jobb och plugg? I väntan på nåt nytt kanske...Jag blev avtackad på jobbet igår med blåbärspaj och en modern dalahäst i porslin. Den här sommaren gick ju fort den också och kvar är jag med ytterligare en punkt på meritlistan. Min lista är lång, jag har haft så många olika sysselsättningar genom åren (hör ni hur gammal jag låter?). Hela sommaren har jag varit min egen chef som fått hela hotellet att gå runt. Jag förtjänar en semester, det är inte lätt att vara hotellarvtagerska minsann. Jag tycker aldrig det är tråkigt att avsluta något, jag har så mycket planerat hela tiden och sitter aldrig sysslolös. Det är så jag vill ha det och jag älskar det.

Jag och Sofia har pratat om att starta ett företag, vi ska bara ha en affärsidé först :) Vi ska börja smått för att sedan växa och etablera oss i alla balla städer runt om i Europa. Jag är en Europamänniska, USA, Asien och Australien tilltalar inte mig. Jag tycker Luxemburg låter coolare än Nya Zeeland. Yepp that´s me.

Klockan är bara 08.50 och jag har redan tvättat. Jag älskar vädret idag, det regnar och är alldeles mörkt på himmlen. Perfekt dag att packa flyttlådor.


Min avtackningspresent från jobbet.


Paljetter, spets och tygskor. Man måste våga mixa lite ibland :P

Kommentarer
Postat av: carro

nja, ska ha fest här. Men kommer upp helgen efter men då har väl du dragit??

2009-08-11 @ 13:58:21
URL: http://www.knutenknut.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men hallå, vad hände med vårt framgångsrika företag?!

2009-08-11 @ 14:18:29
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0