In a little dress

Klockan är halv 6 och fan jag är nästan pigg, ska åka iväg och jobba om en stund. Jag har bara 3 dagar kvar att jobba nu. Jag har trivts jättebra på jobbet men som med allt annat så tröttnar jag ganska snabbt. Jag förstår inte hur man kan jobba på samma jobb i flera år!? Jag kommer aldrig få en guldklocka, 25 år kommer jag aldrig klara av. Jag måste erkänna en sak... Jag är pluggsugen och längtar tills skolan börjar. Kommer ni ihåg när man var liten och i slutet på sommaren köpte man nya pennor och suddisar och var jätte förväntansfull inför skolstarten? Nästan så jag ska köpa mig en ny penna. Eller så skulle jag ju kunna pimpa min Asus mini pc eftersom jag använder den oftare än en penna i skolan :P


Min nya klänning som jag hade i lördags. Jag har 124 klänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0