Resfeber

Om 45 minuter kommer mamma och kör mig till tågstationen i Nässjö, nu ska det ut och tågluffas i europa minsann. Inte nog med att jag bara har 13 minuter på mig från att jag köpt mitt interrailkort till att sätta mig på tåget, jag har 10 minuter på mig i Köpenhamn att hitta tåget till Hamburg :S Jag håller tummarna för att tåget går från samma perrong, min resväska är jättetung. Jag kommer nog inte kunna andas förrens jag kommit ner till Heilbronn. Imorgon klockan 10 ska jag träffa en tjej som heter Luzie, hon ska ge mig nycklar och visa mig till mitt rum där jag ska bo i ett halvår.

Förhoppningsvis sitter jag på tåget till Prag klockan 12.05, framme i Prag kl 18.30 där jag ska spendera de första tre dagarna av min tågluff.

Jag ser fram emot att lämna mellanmjölkslandet :)
Nu ska jag packa ner det sista och dricka upp mitt te.
Självklart har jag med mig min Asus mini pc så jag kan blogga under resan. Uppdaterar ikväll när jag är framme i Heilbronn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0