Skor är min last

De liksom bara stod där, de såg helt ensamma ut, de skrek efter att få pryda någons fot. Jag visste det redan då, det skulle bli vi. Gick till hemköp för att köpa en risifrutti, kom hem några hundralappar fattigare men ack så mycket lyckligare. Tog en svängom på stan, letade efter ett par snygga och bekväma high heels. Jag har många skor men inga riktigt pricken över i klackar. Jag fann ingen inspiration, vandrade runt inne på Bergströms och beundrade alla fina sneakers och converse, men nej nej det var klackar jag skulle titta på. Eller okej så var det inte ju inte riktigt heller... köp inga mer skor Angelica! Vi var ett med varandra, vi kunde inte motstå varandra, det var som en elektrisk laddning förde oss samman...


Jag kan inte förneka det,, jag är ingen klackbrud, jag är en sneakerstjej.. Svarta tygskor från Fred Perry, jag älskar er.

Traskade ut ur affären, jag visste att jag gjort ett onödigt impulsköp, jag försökte förtränga det. Plötsligt var det som om något drog och släpade i mig, jag kunde höra viskningar.. kom Angelica kom, känn oss, lukta på oss, prova oss, KÖP OSS! Där var dom, mina händer strök det väldoftande lädret, jag kunde redan nu höra klacken mot trottoaren. Vi ville ha varandra och det fanns inget som kunde stoppa oss.




Jag tror jag har skofetisch. När jag köpt nya skor känns det som om jag nyss haft världens hetaste sex, jag hamnar i extas. I höstas köpte jag ett par snygga svarta stövlar med skorstensklack på Wedins, min dåvarande pojkvän knullade mig.. mig iklädd mina nya stövlar. Jag älskade vad jag såg, stövlarna fick mer uppmärksamhet än vad han någonsin fick..

Kommentarer
Postat av: carro

hehe, nice Preeys, har lika fast blåa. Me love!

2009-08-06 @ 18:58:31
Postat av: Emily

De andra skorna var verkligen urläckra. Jag har också en förkärlek för skor. Mmmm..

2009-08-06 @ 19:02:28
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: eva-marie

jepp det blir kanon hela helgen här i allafall :)

2009-08-06 @ 20:24:07
URL: http://girlies.blogg.se/
Postat av: madicken

jag gillade heelsen:)

2009-08-06 @ 20:35:57
URL: http://junkyard.blogg.se/
Postat av: lisette

haha som det kan gå ;) men fina va dom iaf.

2009-08-06 @ 21:10:03
URL: http://lindhekepp.blogspot.com
Postat av: Anonym

"stövlarna fick mer uppmärksamhet än vad han någonsin fick.."



HAHAHAHAHA, snacka om bra recension ^^

2009-08-06 @ 21:22:33
Postat av: Instruktören

Skorna på den första bilden är balla. Helt rätt.

2009-08-06 @ 21:42:38
URL: http://ballisamtiden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dom är jättefina båda två!:-)

2009-08-06 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0