Städtalanger

Ibland kära vänner tycker jag faktiskt att jag är en riktigt bra vän. Idag till exempel har jag flyttat åt Becca. Jag släpade ut alla grejer ur hennes rum och sedan städade jag grundligt hela rummet. Becca ska flytta men hon befinner sig i Västervik, hon ska flytta till ett annat rum i samma lägenhet. Nu när Emelie flyttat ut ville Becca ha balkongrummet. Sanna ska flytta in i Beccas gamla rum. Komplicerat va?! Och som tack för att jag fått använda Beccas lägenhet som övernattningslägenhet har jag flyttstädat åt henne :) Jag har tilloch med bildbevis.


Jag putsade tillochmed insidan av fönstrena och kastade bort döda flugor :)


Fönster är ganska äckliga egentligen, titta vad smutsigt! Fan jag som brukar övningshångla med fönsterrutor :S


Voila!! Kolla Becca vad rent det blev! Jag kanske överdrev lite med skurmedlet men det luktade så himmelskt gott.


Ditt vardagsrum ser dock ut så här nu. Jag ska höra med Siwan och se om hon kan ge mig nyckeln på måndag och så kan hon kontrollera min pedantiska städning.


sexiga städtanten sopar rent efter den slarviga dammsugaren.

tack Beccahästen för att jag fått låna din lya :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heh,yes =)



Förresten du har inte lust att beställa något från cocoo.se? För om du passar på nu innan 31 augusti har du 15% på hela sortimentet om du använder rabattkoden = josefinesoderberg

Hur bra är inte det =) ?

2009-08-06 @ 23:05:39
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: falung

du kan få städa mitt rum också angie ^^

2009-08-07 @ 00:17:35
Postat av: Becca

tack så mycket!! usch, jag jobbade i sju dagar nu, var ledig en dag igår å nu e dags att börja jobba igen.. lite drygt.

På jobbet är det samma återkommande mantra från 10:00-19:00 --> När går båtarna till Hasselö, Vad rekommenderar du för boende? och om å om å om igen..

usch..hoppas du har mindre jobbiga gäster :P puss på dig

2009-08-07 @ 09:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0