Tillfälligt avbrott

Förut så sprang jag alltid på morgonen innan frukost, jag hade inga problem med att springa några kilometer, brukade springa ett varv runt Tisken och snappa upp en Metro på vägen hem. Det var mina morgonrutiner det ja. Nu var det ganska längesen jag morgonjoggade och näee det går inte längre. Det gick segt på löpbandet idag, så believe me det blir ingen tidrapport idag inte. Jag måste ju ändå ta ett tillfälligt avbrott från löpningen nu när jag åker till Turkiet imorgon. För nej nej nej inte ens jag tar med mig löparskor på semestern :P Eller? Jag får hålla mig i trim genom att plaska i vattnet och rulla runt i sanden med Don Juan.

Jag äter en stadig frukost idag, en kycklingklubba. Fan jag håller ju på att äta ut frysen, då får man ta vad som erbjuds.


Mmm jag saknar Hotellfrukosten jag levt på hela sommaren.

Kommentarer
Postat av: Jessica Dahlström

hotellfrukost är det enda jag ser fram emot när jag bor på hotell :)

2009-08-12 @ 12:58:20
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0