Vilket missöde

Kom hem hungrig från dubbelföreläsningen i international management, öppnade kylskåpet och kände hur inspirationen flödade, NOT. På söndagar är alla affärer i tyskland stängda så det är stora svältardagen. Värmde en färdig löksoppa, tog en sked, spottade ut lika fort. Så nu sitter jag här med en tallrik corn flakes. Jag skulle kunna döda för att få riktig mat. Hur dyrt tror ni det är med en personlig kock? Kanske jag skulle kunna köpa en på svarta marknaden.

Min lärare i IM älskar Sverige. Det är det enda vi pratar om på lektionerna så varje måndag gäller det att jag håller öronen öppna för att inte dumförklara mig själv när hon ställer frågor rörande sverige. Idag har vi pratat IKEA, sveriges population och att säga du till folk man inte känner. Jag har även fått lära mig att sverige är ett väldigt feminimt land, det mest feminima i världen. Resterande länder har aldrig hört talas om jämställhet mellan könen. Viva la Suecia! Mer spännande än så blev det inte idag. Jag har ont i halsen och har uppgifter i travar att göra.

pust..


Kan ni hitta mig i bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0