Angie the housemouse

Jag känner mig som en liten husmus när jag springer upp och ner till tvättstugan med all tvätt som jag samlat på mig den senaste månaden. Det är säkert över en månad sen som jag tvättade så den senaste veckan har det varit lite problematiskt på strump och trosfronten, ja det har till och med varit så problematiskt att jag just nu har på mig en bikiniunderdel och skidstrumpor. När underkläderna tar slut det är då varningsklockan ringer och skriker TVÄTTA!!! Så nu tvättas det för fullt här. Hela förmiddagen har jag gått och putsat och fejat i mitt lilla skyffe. Det har sett ut som ett bombnedslag här i flera dagar, nästan så att jag inte såg golvet.

Äntligen har jag tagit tummen ur och ringt Tele2 angående min digitalbox som inte fungerat sen innan jul. Killen från tele2 var en trevlig prick minsann, nästan för trevlig,, han frågade tusen frågor om mig, vad jag pluggade och lite annat, men allt jag ville ha var bara en fungerande boxer. Sluta telefonragga på mig! haha min röst kanske är så sexig att jag borde börja jobba deltid på heta linjen.
Tobbe sa till mig en gång att jag skulle passa utmärkt som programledare på ordjakten för att jag är snygg och pratar jävligt mycket.. Haha jag vet dock inte om det var en komplimang, att jobba på ordjakten är nog inte riktigt vad jag tänkt mig :P

Dags att skriva några rader på min projektplan innan jag ska hoppa ner till tvättstugan igen.


Vad ska alla göra i helgen egentligen?


Kommentarer
Postat av: Tessan

jag ska tydligen träffa dig imorrn.

2009-02-27 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0