Ankors simkunskap fascinerar mig

Idag på morgonen var jag och Sofia ute på ett Tiskavarv i den ruggiga kylan, en bra start på dagen. På vår väg möttes vi inte bara av två förståndshandikappade småpojkar som glatt spanade in oss utan även en hel flock med ankor. De måste ha sjukt bra lårmuskler som kan simma motströms, inte ens Sofias muskulösa ben skulle klara av det där.




Efter promenaden tog det flera timmar för mig att komma igång med pluggandet men nu ytterligare ett par timmar senare har jag skrivit forskningsplan som en tok. Jag kommer drömma mardrömmar om turismen i lågkonjunkturen. Det här får bli ett kort inlägg för jag är inne i ett sånt skönt pluggflow. Och om två timmar ska jag på danslektion så nu måste jag sätta fart,, borde ta en dusch oxå.. Ni har väl inte missat att jag officiellt är i ett förhållande på facebook? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0