Är Falun bombhotat?

När jag gick till friskis för att spinna var stan avspärrad för att det låg en liten fjuttig tant handväska vid ett cykelställ.. Jaaaha tänkte jag,, nån gammal tant som tappat väskan och nu skapas ett drama. Går förbi utan att tänka mer på det.. När jag spinnat klart ville jag komma hem så fort som möjligt,, nej då har de minsann överdrivit avspärrningen av spärrat av HELA Falun city,, jag fick gå en sjukt jävla lång omväg för att komma hem trots att jag gjorde en fuling och kröp under avspärrningen.. Men tänk om det nu skulle vara en bomb? Nu har nån stackars manisk sate kommit på att han ska bomba Falun enbart för att Daniel Westling bott på Bojsenburg i Falun under 4 år av hans liv.. Någon stackars republikan som inte tycker om kungahuset kommer med den smarta idén att bomba Falun.. Kan jag ha rätt?

http://www.dt.se/brottsplats/article403649.ece

Kommentarer
Postat av: Sleven

Någon som hade bortamatch i helgen..och som en souvenir hade med sig en kudde i väskan..min teori

2009-02-25 @ 00:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0