Bloggdesign

Nu kanske ni blir lite förvirrade när ni hoppar in på min blogg och ser de stora förändringarna? Jag längtar efter våren så jag tänkte att om jag gör en liten vårig design så kan jag låtsas att det är vår :)
Den bästa funktionen är Googles översättningsmaskin,, jag har roat mig med att läsa min blogg på danska och norska,, det är ju hur coolt som helst!

Beck ikväll är tämligen värdelöst så det var ju tur för mig att jag kom på den smarta idén att designa bloggen i några timmar. Imorgon är det måndag vilket betyder ny vecka, nya möjligheter. Känslan av att sopa bort en gammal vecka är den bästa. Nystart it is. Jag måste verkligen ta tag i pluggandet imorgon, jag står fruktansvärt still på den fronten.
 
Jag har satt dit en Blogglovin ikon, så glöm inte att lägga till mig nu =)

Kommentarer
Postat av: Louise

haha ja översättningsmaskinen är skoj:P sitter och ändrar det till franska osv ibland :)

hoppas du får en bra måndag:)

2009-02-16 @ 01:20:05
URL: http://louiselb.blogg.se/
Postat av: Malin

Whaaaaat? Varför kan inte jag se denna nya våriga design? Jag ser samma gamla lila-gula...

2009-02-16 @ 10:51:42
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0