Bomben var en kudde

haha jag dör! Bomben som attackerat Falun visade sig vara en kudde. Detta bekräftades efter att bomtekniker flygits hit från Stockholm. Bombtekniker flögs hit för mina skattepengar för att öppna en väska innehållandes en kudde och jag kan nästan inte sluta skratta åt situationen. Jag skulle vilja veta vad det var som fick polisen att misstänka en bomb? Men det är skoj att det äntligen händer något i Falun. Är det inte jag och mina kära dramaqueens till vänner som skapar draman så är det oskyldiga väskor med fluffiga kuddar. I love it!

Idag är det payday, jag har redan varit på hemköp och inhandlat frukost. Jag måste lägga upp en månadsbudget, har massa oväntade och oönskade utgifter denna månad. Jag tror jag ska börja använda kläderna som ligger längst in i garderoben istället för att köpa nya hela tiden.. och så kanske jag borde klippa bort prislappen på de plaggen som jag ännu inte använt.. ANGELICA!!!! skärpning nu! Jag ska till Göteborg på TUR-mässan i slutet av Mars precis innan nästa löning så jag kanske borde spara lite pengar tills dess..

Nu ska jag ta tag i dagen, har en dead line tills idag som jag inte börjat på ,, gulp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0