Braindead

Ja det är precis vad jag känner mig som nu, en död hjärna som inte klarar av att fästa blicken nånstans. Har precis ätit lunch, falukorv för femte dagen i rad, fan den tar ju aldrig slut! Det känns som att jag hunnit med jättemycket idag, både föreläsning och ett aerobicpass, och klockan är inte ens två. Man lär sig så otrooooligt mycket på forskningsmetodiken, idag har jag lärt mig detta:

Teoretisk hypotes
Kvinnor reagerar positivare på närmanden ansikte mot ansikte än vad män gör, medans män reagerar positivt på närmanden från sidan än vad kvinnor gör.

Jag tror det sitter i från mellanstadieperioden då pojkarna visade sitt intresse genom att peta in ett finger i sidan och kittla oss flickor, man måste då genast sätta sig i försvarsställning. Jag får panik och slutar andas om nån håller fast mig och kittlar mig samtidigt. När jag har sex med någon måste jag ibland lägga halva min energi på att slappna av och försöka ignorera alltför försiktiga beröringar,, hah det vore ju onekligen dumt att förstöra stämningen genom att panikskratta och tappa andan.

Ordinär hypotes
Kvinnor som sitter på parkbänkar reagerar positivare på "medsittare" om den andra inte ger tillstånd jämfört med mäns reaktioner.
Då frågar jag mig själv.. vad är det för uttråkad människa som gär såna här undersökningar så att jag tvingas sitta på föreläsning 2,5 timmar och lyssna på resultaten?


Mitt absoluta favoritmotiv är hoppbackarna uppe vid Lugnet i Falun, jag har nog bilder därifrån från alla månader och tider på dygnet. De är nästan lika pampiga som Big Ben eller St Pauls katedralen i London (observera nästan).


Framför hoppbackarna ligger min skola.. Ja jag har två skolor, en i Falun och en i Borlänge, omväxling förnöjer.

Shit nu är jag så trött att jag slocknar snart, jag ska ta ett powernap innan jag börjar läsa kurslitteratur.
Finns det någon som skulle vilja ge mig något tips till att få tillbaka pluggmotivationen?






Kommentarer
Postat av: L

jag önskar att jag hade svar på din fråga...själv får jag huvudvärk när jag ser kurslitteratur =)

2009-02-02 @ 15:11:40
URL: http://darkbella.blogg.se/
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

Delta gärna i min tävling om ett par Nyckelpigor in-ear hörlurar :)

http://aujmalm.blogg.se/?tmp=02152407

2009-02-02 @ 15:54:16
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0