Dagens räddande änglar

Äntligen fungerar bloggservern så att jag kan blogga. Försökte verkligen plugga hela morgonen men det gick inte, jag bröt ihop och la mig och sov på soffan istället. Att skriva en forskningsplan är den svåraste utmaningen jag fått under mina snart tre år på högskolan. Dålig start på veckans sista seriösa dag men detta blev bättre allt eftersom. Dagens tre räddande änglar har varit Sofia, Terese och Tessan.
Efter att insett att jag inte kommer få nån inspiration till att skriva så hookade jag med Sofia till bolaget för att inhandla förfriskningar tills imorgon. Utanför bolaget blev jag bröstboxad av en gubbe,,, aj som fan sa jag surt,, Gubben sa då.. Ni behöver väl inte gå två på bredden :(
Men vafan ska två fina damer som mig och Sofia gå på ett jävla ankled?

Sedan åkte jag till skolan och skrev schema till TUR-mässan med Terese och Tessan, vi är nästan klara nu :) Trots att jag är en inkompetent hora som Tessan så fint uttrycker det så gick det förvånansvärt bra! Jariba!


Terese hon är en gul solstråle minsann. Ge mig vår nu!!


Efter schemaskrivandet gick vi till Kupolen och käkade på Donken och sen shoppade Tessan skor på Stadium så nu ska hon ut på långpromenader i de nya promenadskorna.
 
Tessans fötter är pyttesmå och för att vara helt säker på att det är rätt storlek så mäter Terese med mätstocken.

Nu är jag så trött att jag snart kollapsar,, Ska träna kl 7 imorgon så snart måste jag nästan sova.
Shit vad intriger det är i Falun nu,, jag ORKAR inte!!!! Kan inte alla sluta vara så bittra? Surgubben utanför bolaget var droppen.
På tal om bolaget så träffade jag Björn på Kupolen med sin högra hand Forsman. Jag skämms fortfarande över mitt uttalande om Forsman som jag gjorde i bloggen efter att vaknat upp och blivit skedad av nån som inte föll mig i smaken. Björn!!! Du förstörde halva mitt liv när du visade inlägget för Forsman :S

Imorgon måste det bli en bra dag! Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Tessan

hehe förlåt... du är ingen inkompetent hora. du är snarare en mycket kompetent hora eftersom du gjorde min dag till en mycket bättre dag än vad jag trodde det skulle bli imorse!

2009-02-12 @ 21:42:07
Postat av: Leia

Segt värre ibland.

2009-02-12 @ 22:20:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: malin

Hej :) är du intresserad av bloggdesign? Isåfall så tycker jag att du ska kolla in min blogg. Just nu har jag en designutlottning, missa inte det :)

2009-02-13 @ 02:58:12
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0