Detta är dagen..

då absolut ingenting kan gå snett, jag svävar på moln och lever i min egna bubbla. Bra start på dagen med en liten springtur runt Tisken kl halv 7 i morse,, och jag som skulle sovit länge idag men har man ett tight tidsschema så har man och att vakna samtidigt som man känner fötterna lätta från marken är det absolut bästa jag vet.
Och nu har jag suttit på skolan i Borlänge sen kl 9 trots att jag inte tänkt åka hit idag men sen kom jag på virrig som jag är att jag och min midsommarsill Tessan ska skriva schema för alla våra undersåtar från Kalmar och Karlstad till TUR-mässan. Så nu har jag pluggat hutlöst mycket juridik och ska träffa henne om typ 40 min.


MIn lycka är oövervinnerlig idag. Jag har pluggat på bra så kanske kanske kanske jag inte behöver läsa någon kurslitteratur på hela helgen. Jag har inte ens hunnit träffa Sofia på hela veckan trots att det tar 20 sekunder att springa upp för trappen till henne. Jag tror minsann jag bjuder hem dig på en kopp té ikväll Sofia, du kan ju ta med dig dammsugaren om du vill, som utbyte mot en tépåse liksom ;)
Nu ska jag fortsätta läsa om avtalslagen!

PUSS på er!! (haha ofta att jag är så glad att jag skickar pussar genom bloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0