Du är blockad!

Camilla provocerade mig som fan på msn så nu har jag blockat henne,, hon kallade mig för luder och hora och sånt accepterar inte jag... Men efter 30 sekunder ville jag blocka upp henne för jag saknar henne eftersom hon är min enda kontakt som skriver till mig,, men tror ni inte människan har blockat mig då? Vad trött man blir.

Jag har jobbat hela dagen och bra som jag är så går produktionen upp med 800 rader när jag jobbar. Jag måste va den enda som inte står och skvallrar i gångarna ;) Gloria skämms över mig när jag kvittrar lite för Paul,, hahahhahaa och jag älskar det =)

Inte nog med att jag inte har någon mat, jag har inga pengar till bussen, så det blev till att traska till och från jobbet idag vilket tar typ 45 minuter. Men jag gillar ju att gå så jag klagar inte.


Jag är en liten tomte som traskar i Dalarnas djupaste skogar.

 
Fy fan kolla min mat,,, morötter, palsternacka och matlagningsgrädde, krydda lite och sen in i ugnen. Denna måltiden kostar nog inte mer än 3 kronor. Perfekt för mig som numera nallar pengar från sparkontot. Jag kommer aldrig kunna flytta till London om jag håller på så där.

Jag måste åka hem,, Madde skrev nyss på min wall att hon gullat med min lilla brorsson, jag blir avundsjuk. Jag har inte ens hållt i Alexander än,, han låg ju i kuvös på sjukhuset sist jag var hemma. För er som inte vet så föddes han alldeles för tidigt. Han föddes 20 oktober men han skulle födas i början på januari, så han låg i kuvös fram tills för typ en månad sen tror jag. Och hans bästaste bästa faster är inte ens där och myser med honom. USELT ANGELICA!!! Nu ska jag skämmas lite och hoppas på att Camilla unblock mig snart.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du bruden. Jag tar inte vilken skit som helst. Så där går det om man är dum mot mig.

2009-02-17 @ 20:45:27
Postat av: emil

du ska tänka på vem du tjaffsar med :P

2009-02-17 @ 20:46:51
Postat av: Angelica

Emil, du om nån borde veta hur det är att vara blockad ;)

2009-02-17 @ 22:32:20
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0