Dubbla luder på Harrys och karljävlar från Bjursås

Jag var helt övertygad om att alla karlar tänker likadant (om de ens tänker), nu har jag fått det bekräftat, de är likadana allihopa. Men jag är inte den som är den, jag har numera börjat tänka som en karl. Tror jag sett för mycket på Sex and the city den senaste veckan.. Fuck like a man. Karljävlar tror att alla med bröst är sjukligt sårbara och bara längtar efter att få stå framme vid altaret och utbyta ouppnåliga löften som följs av skrikande barn och välling.. Jag och Sofia har som livsuppdrag att bryta detta mönster, vi ska dock sköta det snyggare än vad ni karljävlar gör. Ni män vandrar på jorden av en anledning, att tillfredsställa oss när lusten faller in.
Igår videobloggades det här på Sture, jag ska lägga upp dom på facebook sen när facebook slutat med sina uppdateringar som gör att det inte går att ladda upp,, slänger in någon i bloggen senare kanske.


Kvällen grundades med Martini och is, eller vodka som vi fick Anna att tro.. hon är galen som ens tänker tanken på att dricka bara vodka med is, jag hade nog havererat. Jag och Sofia ägnade de första timmarna av kvällen åt att spexa framför kameran och framföra kärlekslåtar. Sofia var dock lite besviken på min version av I¨m yours..
  
  
Bild 1: Tro det eller ej så är det Sofias första glas vin, en halvtimma senare var hon inne på sitt tredje.. det skulle kunna förklara hennes kommande minnesluckor.
Bild 2: Singlarna Sture
Bild 3: Anna med pojkvän, Sofia och vem mer? Är det inte Rutger Macklean som dykt upp igen?
Bild 4: Mattias och Conny kom på besök. Jag får inte glömma att fråga Mattias hur man gör för att lyckas bli utslängd från Harrys...
Bild 5: Två karljävlar från Bjursås, Faluns minsta och enda förort. Grabbar från Bjurs är minsann i en klass för sig både på gott och ont.
Bild 6: Rutger Macklean var full och glad,, Camilla, jag bjöd bort din cider till Rutger, han har lovat att blåsa bort till bolaget på onsdag och köpa en ny.


Den klassiska bilden på Sofia. På något konstigt vänster kommer hon aldrig ihåg när sådana bilder tagits. Hade jag förvarnat stackars Ola om vilken hemsk vän jag har hade den här bilden aldrig tagits. Blir ni ens förvånade när jag säger att det här inte var kvällen enda Sofia-Hångel? Jag såg knappt Sofia inne på Harrys, hon har tendens till att sprida sitt saliv lite överallt ;) Förra helgen fick hon det nya smeknamnet Svansen som Mystiska Mannen så snällt gav henne, numera går hon under namnet Dubbel-luder. MEN hon förtjänade den =)

Efter mycket om och men hittade Sofia mannen hon fantiserat om de senaste veckorna,, Herr J var på Harrys och han är minsann ett riktigt kap..
Sofias officiella punklista:
-Välutrustad
-Hockeyspelare
-Fin lägenhet i centrala Falun
-Målare
-Gillar barn
-Kollar upp apotekets öppettider för att kunna köpa dagen-efter-piller
-Ger henne hans nummer till jobbtelefonen (där hon lättast når honom)
Sofia tackar för numret och säger att hon hör av sig om 9 månader varav stackars Herr J:s haka ramlar i golvet. Pluspoäng till Herr J som varit på sexualundervisningen och lärt sig att en mans spermier kan befrukta en kvinnas ägg och ett foster kan sedan börja växa i livmodern.. Finns det bra karlar trots allt? Tveksamt,, ett nytt begrepp har myntats på Sturegatan och det kommer troligtvis stå med i Guiness rekordbok över mest använda ord.. Karljävlar.
Jag älskade att se Sofia så där oskyldigt söt när hon klampade in hos mig i morse med skrynkliga partykläder och sugmärken på halsen.

Ja nu kanske ni undrar varför hela inlägget handlar om Sofia? Unge Herr Alalauri vill inte att jag nämner några namn i bloggen och så tycker han att jag ska sluta pilla på hans vänner och så borde jag tydligen inte blogga om sånt som kan förstöra för andra, haha
Varför nöja sig med en när man kan få flera? Fyra händer är fler än två händer..
Jag är en effektiv människa, jag har lyckats med den stora bedriften att avverka 50 procent av Bjurs på en månad,, nu ska här letas nya jaktmarker i,, hmmm Grycksbo blir nog bra.. eller?

Lyckan var total igår när jag träffade några av de ärade medlemmarna från ******klubben under rökpausen på Harrys. Jag blir stolt över att mina trognaste läsare vann Hockey Bockey turneringen,, Grattis!
Nu ska jag ta igen mig lite, och eventuellt borde jag ta en dusch,, det är iaf vad Emil tycker. Jag är inte ofräschare än Sofia iaf som borde kroppssaneras.
Ha en slapp söndag! Det ska iaf jag ha ;)


Kommentarer
Postat av: Soffan

om 9 månader kommer min perfekta lilla blonda hockey bäbis, vill du hjälpa mig med uppfostrandet? Dags att ladda upp inför kommande helg redan nu, dags att avverka fler karljävlar haha

2009-02-22 @ 15:12:47
Postat av: Angelica

Får jag bli gudmor åt ert perfekta och oönskade barn? Jag är redan laddad för nästa helg,, tror inte ens att jag tänker duscha fram tills dess,, lite kroppsodörer kan väl inte skada någon?

2009-02-22 @ 15:17:47
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Camilla

Huu... Håll dig borta från Grycksbo! Tro mig!



Ang. Rutger...det är bäst för han det. Och onsdag it is. Jag visste att han var en törstig jäkel...men att han skulle nalla på min alkohol som jag lämnat i förtroende hos dig trodde jag inte.....

2009-02-23 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0