En ny lag i Svensk författarsamling

Spinningen gick över förväntningarna, det gick skitbra idag och nu är jag cpglad! Hade faktiskt inte tränat sen i fredags. Jag älskar att kunna gå flera dagar utan att träna utan att få ångest och dåligt samvete... och nää inte ens extra bilringar har jag fått. Innan brukade jag tro att om man inte träna på tyå två dagar så gick man upp minst tre kg i vikt,, men nu vet jag bättre och det är en frihet faktiskt.

Vimsig och ouppmärksam som jag är sprang jag in i en mycket bekant kille på friskis, det blev ett sånt där jobbigt ögonblick då både vet att man känner igen den andra men kan inte riktigt koppla från vart nånstans,, Fick en liten blackout i hjärnan men sen kom jag ihåg att jag hade hans tunga i min mun för typ tre helger sen. Haha det var Sofias ragg från Harrys som lyckades hångla med både mig och Sofia på samma kväll. Fy fan karlar är verkligen skit allihopa,, jag tror aldrig jag träffat någon som är bra och är dom bra så är de gay. Helt okej att hångla med flera stycken samma kväll men det är inte okej att hångla med två kompisar. Jag ska ringa min bästaste bäste vän Reinfeldt och be honom göra en ny lag.. §6 i Hångelbalken lyder som så att det är strängligen förbjudet att första dela saliv med kvinna och sedan överföra salivet till kvinnans väninna.

Nu ska jag se på halv åtta hos mig och äta gröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0