En städad Angelica

Varför blir alla så förvånade när jag tar det chill en kväll? Tro det eller ej men innerst inne är jag lugn som ett stilla hav,, oberäknelig men sansad.. Det fina med ett hav är att man vet aldrig när vågorna piskar till, helt plötsligt sköljer en tidvattenvåg över dig. Jag är ett hav fullt med överraskningar som då och då älskar att bara chilla =) Glorias initiativ till att gå ut och käka på Harrys var det bästa initiativet på länge. Jag behövde verkligen komma ut och se lite folk. Harrys hamburgare är de bästa och när det dessutom är halva priset blir det ännu bättre. Inte nog med att maten säljs till halva priset, alkoholen är nästintill gratis och detta utnyttjades flitigt av mitt lilla sällskap. Men nästa gång då jag inte har så mycket i skolan ska jag också stå och trängas i baren med er,, tada! Hade verkligen inte tänkt att stanna kvar på Harrys så länge som jag gjorde men det är ju så fantastiskt kul att titta på folk.. Hanna har ett öga som skannar av tjejer som inte kan gå i klackar, hon suckar högt åt vingliga ben, haha. Är det jag som börjar bli gammal eller är åldersgränsen på Harrys på onsdagar 18? Fick en liten fritidsgårdskänsla där. Men nej nej jag gillar fortfarande Harrys. Jag kände mig dock som en främling på min egen hemmaplan i nyktert tillstånd. Har aldrig lagt märke till Harrys inredning förut,, lite luddigt är det.

Imorgon kommer produktionen drastiskt minska på mitt jobb. Halva jobbkåren var på Harrys och minglade. Jag borde gå dit och piska på dom lite imorgon så de inte somnar i gångarna. Johan stod på dansgolvet och gjorde sina snyggaste schlagermoves till Charlotte Perellis "Hero". Han slutar aldrig att förvåna mig.

Träffade Malin och Spångelispång också.. Tog ett par danssteg med Malin men vi var tvugna att avlägsna oss från dansgolvet då minderårig tjej kastar mördande blickar efter Malin. Att Malin blev misstagen som lesbisk vänsterpartist var kvällens roligaste,, allt hon ville veta var bara var minderåringen köpt sin snygga klänning.. Vad har vi lärt oss av detta? Jo, ge aldrig bort några komplimanger över tjejers snygga outfits, de kan tro att du raggar på dom. Shit, tjejer tänker som killar nu för tiden. Spångelispång sa att jag såg städad ut, det tar jag som en komplimang. Tack Spångelispång! Ibland kan jag också vara så där ovanligt pretantiös och laidback.

Nu har klockan runnit iväg och jag måste sova nu, ska ju klippa mig kl 9.45 imorgon om jag inte minns fel.
Tack alla för en trevlig kväll på Harrys!

Kommentarer
Postat av: Malin

Rättelse: Försök inte fråga vart tjejer UNDER 20 ÅR har köpt sin outfit eftersom de är gaaalet full of themselves!

2009-02-26 @ 16:57:42
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0