Ett litet rop på hjälp


Hjääääääälp!!
Hjälp mig att strukturera upp mit liv, ett tidsschema så jag får nånting gjort utan att springa in i väggen. Usch jag får hjärtklappning när jag är stressad. Idag var det nästan kul att jobba, jag har etikettklister under naglarna men det är sånt man får ta när man jobbar i en sån fin bransch.
Kl är 18.00 och jag sitter på skolan ,shit vilket intressant liv jag har. Det är bara curryfolk på skolan vid den här tiden, jag får huvudvärk av deras språk, pakistanska är verkligen skitfult, som skånska fast värre.
Ska åka bussen hem till Falun om 30 min, ska träna ett skivstångspass,, pust hur ska jag orka? Till råga på allt har jag världens största muskelknut i ryggen som gör att jag knappt kan röra på mig.
Hur många gånger i detta inlägg har jag gnällt?

Men åh vet ni vad jag kom på? Min lilla vän kommer ikväll (eller har redan kommit), pjuh bra att jag har någon som underhåller mig ;)
Min lilla vän är min nya hemlighet, nästan mer hemlig än vad Rödjackan och Mystiska mannen är tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Den enda ia!

Blev tvungen att räkna. Bara 6-7gånger så det var ju ingen större fara;)

2009-02-03 @ 18:46:52
URL: http://angelicafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0