Faluns mest organiserade

Just nu är jag nog Faluns mest organiserade student. Jag prickar av sak efter sak på min lista (somt inte finns) över viktiga grejer jag måste hinna göra.  Har pluggat juridik som en tok idag, det är verkligen jätteintressant, jag borde bli jurist kanske :) Haha träffade min gamla kursansvarig från den tiden jag läste MKV. Marit i egen hög person sitter och häckar i personalrummet på högskolan i Borlänge. Hon vart onekligen glad av att se mig, hon hade tydligen letat igenom listor för att försöka hitta mig efter att jag hoppade av utbildningen. Två år senare går jag turismprogrammet och utbildar mig till företagsekonom vilket Marit rynkade på näsan åt och tyckte synd om stackars mig som blir ekonom.... pysch hycklare där. Marit hon är en vilding över 25...


Så här ser det ut när jag och Tessan skriver schema till TUR-mässan. På klisterlapparna står det Karlstad, Kalmar och Borlänge och numreringar. Jag vart helt yr i huvudet men det känns som vi är på rätt väg iaf. Jaja det kanske inte hade gått utan Tereses små tips och instruktioner =)
Jag älskar när jag kommer in i ett sånt där härligt flow som jag befinner mig i just nu, även om tidsschemat är pressat så hann jag spinna ikväll, jag hade mjölksyra i vaderna efter typ bara 10 minuter... Vad sa du? hahahahahahaha

Nu ska jag läsa lite Glamour och dricka chaité som jag inhandlade i morse, det har varit slut på hemköp typ en månad och jag har haft allvarliga cravings så idag har jag druckit 4 koppar :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

"jaha?! vart har femman tagit vägen nu då? gått på lunch eller?!"



apropå det glömde vi att kolla så att borlänge får lunch ändå... det måste vi komma ihåg på måndag!

2009-02-05 @ 20:40:24
Postat av: Angelica

Lunch är överskattat! Vi ger dom en förpackning dextrosol istället som de kan knapra på.. Pressat schema för fan :S

2009-02-05 @ 21:00:07
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0