For fuck sake I love you

Säg till en man att du hatar honom och ni kommer ha bra sex, säg att du älskar honom och du ser honom aldrig mer..

Sex and the city borde vara med i UR (utbildningsradion). Allt som kommer från SATC är klockrent, och jo lite sanning ligger bakom det. Jag orkar inte plugga så istället spenderar jag tiden åt att analysera repliker från SATC. Killar blir livrädda när tjejer kommer för nära, jag är innerst inne en man, jag blir lika rädd jag.. Mitt försök med att ha pojkvän i höstas gick ju som ni kanske vet mindre bra. Jag var förvirrad och livrädd på samma gång,, och jaa jag älskade att skapa lite draman ;) Varfööör har min pojkvän inte ringt mig?? Vaaarföör??!!  Han skulle ringa mig kl 21, nu är klockan 21.02,, vaarföör ringer han inte? Exakt så var det, han var en sysselsättning för mig, inget annat. Usch vad hemskt jag får det att låta men det är sanningen och sanningen kan ibland inte var som man hade tänkt sig.

Något som jag lärt mig av SATC idag är att när tjejen vill betala för killen så ser killen tjejen som om hon vore hans mamma.. vadå vill ni inte bli bjudna? Är det så att ni har svårt att acceptera att ha en tjej som är mer framgångsrik och har mer pengar än er? Just nu är det ingen risk att jag har mer pengar än någon av er, fy fan vad jag är trött på att vara student just nu!

Ska se på lite mer SATC och dricka te nu =)

For fuck sake I love you... Det är så jag vill ha det,, jag hatar pluttinutt och gulligull.. Ge mig en karljävel som sätter mig på plats,, Big är mannen i mina drömmar... om än något för svår..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Okej det där var kul..på flera sätt än ett.

2009-02-15 @ 17:44:21
Postat av: Angelica

Camilla, jag vet exakt vad du menar!

2009-02-15 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0