Förvränger Sofia sanningen?

Lyckan var oerhört stor när Sofia äntligen bloggat vilket inte händer allt för ofta. Med noggrannhet läste jag vartenda ord med stor förtjusning ända tills jag kommer till mitten av inlägget. Jag måste få försvara mig själv här tyckte jag. Nedan följer ett utdrag ur Sofias blogg. Och som akademiker jag är vet jag hur viktigt det är att fotnota när man tar information direkt från en anna källa (trots det att källan är felaktig och inte ens håller wikipedias status). (Fotnot: www.soffiproppbloggen.blogg.se ).

"Det visade sig att folk tror att jag och Angelica delar på våra killar, vilket är helt sjukt, för det första så är det inte ofta det finns någon kille i vårat liv och när det väl gör det så delar vi inte även om det kan låta så ibland...vi gillar bara att jävlas lite med den andres ragg;)"

Ja jag kan hålla med om att det är helt sjukt att folk tror att vi delar på våra killar. Men när Sofia skriver att det inte är ofta det finns någon kille i vårat liv så är hon minsann ute och cyklar. Vårat liv går inte hand i hand när det kommer till killar. Det är faktiskt inte så sällan det dyker upp någon i mitt liv, det stora problemet är dock att de inte lever upp till mina kriterier,, haha såå nä Soffan där har du fel ;)
Och vi har faktiskt aldrig återanvänt varandras gamla avdankade ragg så där tror alla fel men jaaa lite kul är det att jävlas med varandras ragg =)
Obsevera att det oftast är Sofia som jävlas med mina ragg, det är därför de inte stannar i mitt liv en längre tid. Nu kom ett ljus upp för mig,, det är varken mig eller mina ragg det är fel på, det är Sofia som är felet i relationen ;)


Lika roligt som det är att jävlas med varandras ragg är det att jävlas med varandra. Vi jävlas så ofta vi får tillfälle. Vem ska sitta på mitt golv varje söndag morgon, göra en resumé över gårdagen, godkänna min sängvärmare och ställa den stora frågan.. Vad gjorde jag för fel?
Flytta aldrig från Falun Sofia!!!
En klonad Sofia är vad jag önskar mig mest av allt just nu.

Kommentarer
Postat av: m

jag skulle gärna få en avsugning och sätta på er båda två. vi ses på hwc i bjursås imorgon kl 1200 ;) om ni fortfarande känner för att dela på en kuk.

2011-03-05 @ 04:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0