Fredag den trettonde

Gulp, det slog mig nyss att det är otursdagen idag, shit vad skulle kunna hända? Än så länge har lyckligtvis ingenting hänt,  jag ramlade inte ens av cykeln på spinningen som jag varit på nu på morgonen. När alarmet skrålade i mina öron i morse så hade jag helt glömt bort varför jag skulle upp så oanturligt tidigt en fredagmorgon... Aha spinning var det ju så glad i hågen skuttade jag i väg i 20 minusgrader (överdriver inte) till Friskis för att glatt upptäcka att Friskis hetaste instruktör hade passet. Stefan på Friskis i Falun får fjärilarna i magen att flaxa. Sorry Stefan men jag kan inte sluta titta på ditt paket i dina åtsmitande röda cykelbyxor.. Kåtslag klockan 7 på morgonen kan bara betyda en sak,, det här blir en bra dag, om än lite våt kanske.

Eftersom jag redan ätir frulle på friskis så är det bara för mig att hoppa in i duschen nu. Orkar inte riktigt men för gynekologens skull måste jag,, jag ska tvätta mig grundligt med intimtvålen. Den bästa tvålen någonsin. Fast det är en hel timma kvar så jag ska nog chilla lite först.

Sådärja Tessan nu har det blippat till i den bloggkoll! Lite tekakaor, ett inlägg från mig och en kopp earls grey och din dag är redan gjord. Jag ber till mannen uppe i himmelen att ingen av mina läsare ska råka ut för något oturligt idag.


Nämen lilla Pluttan! Vem är det som sitter söt och oskyldig på min säng? Kände att jag var tvungen att lägga upp en bild så ni har nåt fint att titta på medans ni äter eran gröt. Hittade en gammal bild på Sofia som måste va från förra vintern nån gång. Det var på den tiden Sofia hade pojkvän och man visste vart man hade henne. Då var det hon som fick stå och bevaka mig när jag hånglade runt på dansgolvet på Harrys. Rollerna är numera ombytta, jag har gått över från det stadiet till det tråkiga stadiet,, ni vet det där stadiet då man inte längre är road av att stå och slemma med främmlingar på dansgolvet. Jag måste sätta upp lite regler för natten. Sofia, om du nu i vanlig ordning skulle bli dissad eller jaga någon stackars pojke så tänker jag INTE vänta på dig! Det kommer vara sjukligt kallt förstår du :S
Jag tänker inte dra, släpa eller tjata på dig. Skulle detta ske att jag går ifrån dig kom då ner till mig på lördag morgon kl 10.30.. PS. Glöm inte rosor och choklad, DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0