Fredagsuppdatering

Nämen oj jag har glömt att uppdatera! I morse när jag var på spinningen frågade jag mig själv flera gånger om jag verkligen vet vad jag gett mig in på. Vasaloppsspinningen på söndag kommer fan inte bli nådig asså.. Jag kommer svettas bort och lämna friskis som ett skelett med utskjutande höftben. Jesus Christ jag kommer svimma. Lyckligtvis så bjuds det på blåbärssoppa, banan och en och annan riskaka under passets gång. Tror ni blåbärssoppan kommer vara varm? Förhoppningsvis inte,, antagligen kommer jag kräkas blåbärssoppa efter halva passet.

Det var tänkt att gå på kåren ikväll men efter att Camilla kastat in handduken redan klockan halv 9 på morgonen så insåg jag att jag faktiskt inte heller är partysugen. (Camilla blev dock partysugen två timmar senare) ,, men min hjärna går inte ställa om så lätt, har jag ställt in mig på chillkväll så går det minst en vecka tills jag kan ställa om sinnet til party istället. Så planen för ikväll är ett restaurangbesök på Tzatziki, Faluns egna grekiska pärla. Emelie, Becca och Viktoria kommer hit hela vägen från Borlänge!!!! Det ska bli asnice! Bra att Sofia kom med ett såndant stjärnstatus förslag! Och självklart videobloggar vi från tzatziki :) Helgens videobloggande är ett måste.

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag pricka av min to do list.. Eller iaf börja på listan för att jag sedan ska kunna pricka av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0