Fullsmockad dag

Jag har mycket att göra idag men jag har gjort ett tidsschema nu äntligen (bra Angelica).

-Jobba på mitt fantastiska etikettjobb 7-11 <---- Kolla in denna slappa arbetstiden.
-Lunchmöte med runners inför TUR-mässan 12-?.
-Plugga forskningsmetodik med Vickan ?-16
-Danslektion 17.30-19.30

Jag har så mycket att göra nu för tiden att det är på håret att jag hinner med mig själv. Och på tal om hår så måste jag raka benen när jag nu ska orka det och så måste jag till frisören innan mitt hår börjar leva sitt egna liv på mitt huvud. Fast det värsta är nog att jag har svart avskavt nagellack som jag försöker ignorera i brist på tid. Shit redan onsdag, då får man ta ett glas vitt ikväll eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0