Ge mig kaffedoft

Igår kväll gjorde jag ett mycket drastiskt beslut och avbokade mitt spinningpass som jag egentligen ska gå på idag kl 10 men att för en gångs skull ligga i sängen med min kära laptop på magen lockade mer. Även om jag inte ställde nån klocka så vaknade jag strax efter 8 ändå, jätteskönt! Det enda jag saknar är någon som går i köket och pysslar, rotar runt i skåpen och brygger kaffe. Jag dricker inte kaffe men jag kan lukta på det i evigheter. Min framtida man i mina drömmar måste vara en morgonpigg kaffedrickande liten djävul.. och så får han gärna ge mig frukost på sängen. Observera att jag ser mig själv nu i en jättestor säng med massa fluffiga kuddar och en havsutsikt som heter duga... Och nä inte ens gröt är det jag äter,, det är franska baguetter och apelsinjuice. Hmm det kanske är en fransman jag vill ha. Jag tycker franska är sexigt. Hanna kan prata flytande franska, jag ska tvinga henne till att prata franska hela kvällen, gärna med en mörk mansröst.

Idag ska jag bara ligga i sängen tills jag får ryggskott typ eller tills jag blir så hungrig att jag svimmar och så ska jag städa lite och skriva lite på forskningsplanen, sen tycker jag att jag har skrivit tillräckligt på den.
Nu måste jag se ett avsnitt av Sex and the city för jag har vaknat upp med en jag-vill-ha-en-pojkvän-känsla och den känslan är ovälkommen och obehaglig. Ett SATC avsnitt kommer få mig på bättre tankar och påminna mig om att jag älskar att vara solo.


Ikväll blir det en miniförfest hos mig och utgång på Harrys. Jag ska hänga i baren hela kvällen och promota min blogg.

Kommentarer
Postat av: Denise

hehe det låter som en bra idé jag kanse ska göra det också ;P

2009-02-21 @ 09:21:45
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0