Inflyttningsfest på Gräddhyllan

Nu har jag städat upp efter gårdagens inflyttningsfest 2,0. Firade att jag numera bor själv i min lägenhet och att jag älskar det. Jag har legat på mina bara knän och skrubbat golvet för att försöka få det klibb och klabbfritt, hur vore det om mina gäster kunde behålla drickat i glaset istället för att släcka golvets törst? Varje steg jag tog gjorde att fötterna fastnade i golvet och drog med sig halva golvet. Och nej jag har ingen skurmopp, så med disktrasa har jag ålat runt på golvet. Förfesterna på Gräddhyllan (det forna järnet) är definitivt de bästa. Spångelispång gav mig den bästa present jag någonsin har fått. En tavla av Paul Riesser, min gubbsnygga jobbkompis, jag har aldrig blivit så glad som jag blev då. Vi googlade Paul och nu har mitt skrivbordsunderlägg på datorn pyntats med 100 små bilder på Paul.
 
Att berätta kvällen i bilder är det bästa, klicka på dom så blir de större.
  

  
Bild 1: Rebecca torkar svettfläckar. Lambis toapapper när det är som bäst.
Bild 2: Spångelispång bjuder på sin porrigaste blick. Tack Henkan för tavlan!!! Jag älskar den.
Bild 3: Menlösa ringlekar på golvet och törstsläckning av golvet.
Bild 4: Självklart var Rutger Macklean på festen.
Bild 5: Camilla kryper runt på golvet och förför herr knekt.. Förför mig Camilla!!
Bild 6: Halv-tre-mat på Maestro.

Och vet ni vad som kommer nu? Jo dagen till ära så har jag gjort en liten gissningslek i bloggen. Gissa på nu! 


Gissa rumpan?


Gissa vem? Det är ju tur att man inte väljer sina vänner efter utseende,, då hade han förmodligen varit en mycket ensam individ..


Gissa hånglet?
Gissa hur lång tid det kommer ta tills den unge herrn på bilden ringer gråtandes och ber mig ta bort bilden?


Den mystiska mannen har dykt upp igen, han kommer och går lite som han vill numera. Men jag är inte den som är den så jag klagar inte. Åh han är så hemlig att jag vet knappt själv vem han är, det enda jag vet är att han gör mig måttligt förvirrad och vätskebalansen i kroppen inte är sig lik efter hans besök.


Mystiska mannens mindre mystiska vän kuckilurade med min soffa inatt. Den mystiska vännen tillagade en superb grötfrukost. Finns det nåt bättre än att vakna upp med mystiska mannen och samtidigt få frukosten serverad? Mystiska mannen hade oturen att få välling gjord på mjöl, mjölk, salt och socker serverad till frukost. Mystiska mannen har saknat Karins skönsjungande sång, vilken tur att mystiska vännen trallade högt och soundcheckade i mitt ekandes vardagsrum där ackustiken är bättre än på Dalhalla.

Vill ni veta i hur många decibel jag skrattade i när jag tillverkade bilden på mystiska mannen i paint? Jag kommer säkerligen bli vräkt..
Nu ska jag kanske ta tag i dagen. Tack allihopa för en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Livet kan knappast bli bättre verkar det som, vilka underbara bilder verkligen smickrande! Åå vad nyfiken jag blir, vem är egentligen Zorro?? i´m yours borde bannlysas, varför ska alla karlar envisas med att sjunga den?!

2009-02-08 @ 15:33:35
Postat av: emil

fint hångel..ser som dem äter varandra!? :D aja bjuder på det ;D

2009-02-08 @ 15:55:47
Postat av: Cääm

HAHA. Jag kopplade inte "förför mig Camilla" först. Men nu kom jag på det. HAHA, jag dör. Hade förträngt det.

Vilken bra summering av kvällen du har gjort Angelica!

2009-02-08 @ 17:01:47
Postat av: Carro

RUTGER <3

2009-02-09 @ 10:05:13
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0