Jag älskar utmaningar

Det är de där små utmaningarna i livet som gör att man går framåt. Jag absolut älskar utmaningar.

Detta är vad jag ska roa mig med¨på söndag morgon..


Vasaloppspin nu på söndag.

Starten går kl 8,00.

Du går i mål samtidigt som segraren passerar mållinjen i Mora. Thomas och Bengt och TV´n från SIBA guidar dig på din resa till målet. Carina finns också tillhands med vallaservice. Boka på nätet. Välkommen. (www.friskis/falun.se)

I ca 4 timmar beroende på hur lång tid det tar för Vasaloppets segrare att komma i mål ska jag sitta på en spinningcykel och svettas. Fy fan vad kul!!!!!!!!!! Jag kommer ha skavsår mellan benen men det är det lätt värt! Borde egentligen inte dricka imorgon, men en flaska vin kan nog inte skada så mycket. Shit jag måste ju vara på topp på söndag.. Ska boosta med kolhydrater på lördag och sen äta en superbra frukost på söndag.. Åh jag längtar redan!

Jag är inte helt otränad men jag är inte tränad för 4 timmars spinning men jag vet redan nu att jag kommer stortrivas. Fatta efteråt när jag är klar,, jag kommer vara så fruktansvärt nöjd med mig själv :)

Tycker ni att jag är knäpp som utsätter mig för detta?

Kommentarer
Postat av: Fernando Costa

Jag blev bara trött av att läsa inlägget.



GO GO GO

2009-02-26 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0