Jag vaknade upp med...

två stora bollar som påminner om silikonbröst. Jag har efter 22 år äntligen kommit in i puberteten, mina bröst har börjat växa, och snabbt växer de också för att inte tala om hur stenhårda de är... vad hände? En natt och jag har Faluns största bröst,, men jaaaa Camilla de är större än dina!!! Oh my, jag är gravid :S Följden av att ha slarvat med p-piller har gjort att mina bröst börjat producera mjölk och ett litet frö börjar växa i min livmoder,,, eller är det där bebisarna växer? Jag har noll koll på sånt..

Nä jag ska sluta nu,, ifall att pappa läser så vill han nog inte veta att han ska bli morfar genom bloggen. Neeej det är biologiskt omöjligt för mig att vara gravid. Men brösten skojar jag inte om, de är enorma, jag kanske borde tänka om mitt klädval lite.

Idag är det föreläsning i forskningsmetodik från 9-12 och sen måste ja faktiskt börja skriva forskningsplanen!

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Haha... sjukt skumt att de börjat växa sådär. Hormoner är inte att leka med... ^^

2009-02-16 @ 16:37:59
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0