Klumpfot

Fredag den trettonde har visat sig vare en olycksdrabbad dag, jag har lyckats med att slå i tårna i allt jag passerar, först i tröskeln och sen två gånger i sängbenet, satan vad onte det gjorde! Nu har jag varit hos gynekologen och gjort det där jävla cellprovet som alla skrämmt upp mig inför. Jag visste inte vad jag hade för förväntningar på besöket, ena stunden var det Malins ekande ord om hur obehagligt det var, i nästa sekund var det Sofias lilla blödning som dök upp i huvudet på mig. Men när jag väl låg där med benen rakt upp i luften och Maud 45 mellan benen på mig stoppade in massa grejer i mig var det Tessans lugnande ord och generande och ofrivilliga tankar om Mystiska Mannen som gjorde att jag kunde slappna av. Blunda och tänk på att alla verktygen är något annat.

Tro nu inte att jag helt plötsligt tycker det är helt okej att gå till gynekologen, nej efteråt känner jag obehagliga rysningar genom kroppen och tanken på att någon av icke manlig karaktär har varit och pillat på mig gör att jag vill kräkas.. Eller okej nu överdrev jag,, jag ska iaf ta en låååång dusch och tvätta bort gynekologens fingeravtryck.

Förlåt till alla gynekologer men jag tycker inte om att besöka er och förlåt ännu en gång men jag känner mig smutsig efteråt :S

Uppdaterar senare om hur det går för klumpfoten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Man HALLÅ! Jag tror jag sa tusen gånger att "DET INTE VAR SÅ FARLIGT - LITE SMÅTT OBEHAGLIGT BARA" men du panikade ju ändå! Men nu är det över, tre år kvar till nästa gång!

2009-02-13 @ 11:48:40
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0