Lunchtime!!




Lite lunch var precis vad jag och Vickan behövde nu när vi gjort en stor enkätundersökning. Jag försöker äta havregrynsgröt med en liten plastsked, det kommer ta evigheter. Min ekonomi kommer tvinga mig att äta gröt fram till löning. Just nu älskar jag mina facebookvänner, ni är så duktiga på att svara på enkätfrågor :) Jag och Vickan ler stolt varje gång ett nytt svar trillar in.. Tessan,, dina svar kommer dock bli ett bortfall ;)
Åh vet ni vad!?? Jag är nästan en storbloggerska nu,, jag har fått min första elaka kommentar och jag är stolt som en tupp :) Johans vän gillade inte min uthägning av Johan i förra inlägget, vilket ju faktiskt inte är någon uthägning.. Tänk om Sofia skulle ta illa upp och skicka elaka kommentarer efter varje gång jag hänger ut henne,, då hade jag blivit tvungen att sluta blogga..

Nu tycker Vickan att jag ska fortsätta äta!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha varför då? :(

2009-02-11 @ 12:58:06
Postat av: emil

hahha härligt att du är stolt...:D

2009-02-11 @ 15:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0