Man tager vad man haver

Efter både frukost och lunch bestående av gröt har jag letet igenom alla skrymslen och vrår för att hitta nåt ätbart till middag. Köpte en falukorv på hemköp idag som det var rea på,, endast 15 spänn,, så fattiga studenter spring till Hemköp och shoppa falukorv! Men jag har ingen pasta, och jag var inte så hungrig på bara falukorv med broccoli, så gissa vad jag gör nu? Håll i hatten och så en liten trumvirvel, jag har gjort min pasta av lasagneplattor,, pasta som pasta tycker jag. Undra hur lång koktiden är på lasagneplattor..

Har varit på danslektion ikväll, har lärt mig nya steg som gör mig sjukt förvirrad, jag tror inte jag vet vad höger och vänster är, så nästa vecka ska jag va smart och ta på mig strumpor med två olika färger. Vi gör sambamoves till Dancing queen och jisses vad heta vi är! Eller iaf vi som ser ut som kvinnor. Småflickorna som fått hoppa in i min dansgrupp är något yngre än oss andra.. Haha ibland känns det som att man är på föräldramöte.

Nähäpp nu ska jag äta lasagneplattor och falukorv! Kan hända att jag uppdaterar lite senare med några dejtingtips ;)
Åh btw så har jag inte pojkvän, det är bara jag som roat mig på Facebook idag. Jag kommer aldrig skaffa pojkvän så länge jag bor i Falun så ni behöver inte oroa er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0