Max och Saga

Jag får ont i hela hjärtat när jag läser om Max och Saga, och jag blir så fruktansvärt arg när jag ser bilder på kvinnan som mördade dom. Varför tar utredningar så lång tid? Det är nästan ett år sen som de mördades. Barnens mamma och släktningar har fått bära på detta i ettt år men nu äntligen har Christine Schürrer dömts till livstids fängelse och utvisning från Sverige för all framtid. Jag kan inte sätta mig in i situationen men vilken lättnad det måste vara att den där jävla människan sitter bakom lås och bom. Vad i huvudet har gått snett om man går så långt att man mördar två små barn? Vilken sjuk jävla råhet och jag hoppas den där människan kommer plågas med bilder på näthinnorna för resten av hennes liv. Om hon ens har något som helst samvete vill säga,,, ingen kan vara så iskall. Fy fan hon mördade barnen med en hammare.. aaaaaaaa jag är arg!!!!



Hur fan kan man? ååååå jag är så arg att jag gråter. Saga och Max blev bara 1 respektive 3 år. Nu är det över och barnens mamma och pappa kan få sörja på riktigt nu. Och jag ska gräva ner mig under täcket och gråta.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hon är fan djävulens verk asså!

Hoppas hon blir torterad i fängelset

2009-02-18 @ 09:31:51
Postat av: Alexandra

Jag instämmer, äcklig människa det där. Tur att hon är inlåst nu!

2009-02-18 @ 10:18:07
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0