Nyklippt och asporrig






Det är minsann vardagslyx att gå till frisören, tänk om man skulle få håret tvättat jämt av någon och det där masserandet av hårbotten som frisörer är så bra på, en bra avkopplingsfaktor. Jag har dock lite svårt för att kallprata, jag vill bara sitta och titta på mig själv i spegeln och få lite tid för mig själv. Min frisör känner igen mig från danspasset på friskis,, oh no tänkte jag eftersom jag är en sån där uppmärkssamhetskrävande människa som har intatuerat i pannen "Titta på mig" "Kolla vad jag kan"!! Shit tänkte jag och såg för mitt innre hur frisören än gång för alla skulle göra slut på detta irritationsobjekt genom att spätta saxen i huvudet på mig. Men slutet gott allting gott.
Sprang in på Åhlens en snabbis och inhandlade produkter till håret, lite värmeskyddande spray och lite annat smått och gott.
Om ca 30 min ska jag gå till jobbet, ska jobba mellan 13-18 idag. Jag älskar för stunden att jag har mycket att göra men jag vet dock att detta kommer slå tillbaka på mig sen när jag inser att plugget borde gå före jobbet.

Snälla söta rara Reinfeldt med dina vackra rådjursögon, höj studiemedlet NU!


Kommentarer
Postat av: Malin

Reinfeld med regering har röstat ned höjt studiemedel tre gånger redan, jag tror inte han kommer höjda det nu. Däremot är det prat om att man bara ska få studiestöd i fyra år istället för sex. Det tycks de vilja rösta igenom! Och så ska de ta bort kåravgiften, vilket skulle betyda en minskning på ungefär 40-60% av kårernas budget. Reinfeld hatar studenter.

2009-02-26 @ 16:30:43
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0