Out of control

Nu börjar jag nästan flippa ur här av rastlöshet, det är myror innanför trosorna på mig idag. Psykar Vickan med lite dåliga gamla 90-talsklassiker.. trallar som aldrig förr. Hon sitter och summerar respondenternas svar på vår enkätundersökning och jag letar sekundärdata om lågkonjunktur och resmönster/ bloggar lite. Fick ett samtal innan som jag trodde var dagens stora skämt.. Någon David ringer och säger glatt heeeej Angelica!! Öh vilken David,, men det vet du väl? david han med de stora musklerna? Åh nu fattar jag, den David.. Har inte hört från han sen jag bodde på Grand. Han behövde någon som bor kvar i Falun som han kan sova hos nån natt för han skulle hit och lämna nåt papper eller hur det nu var. Han vet dock inte när han kommer, han kan komma redan i morgon,, haha då kan han få följa med mig till gynekologen på fredag morgon och hålla mig i handen. Nattligt besök av David blir nog tämligen intressant...


Jag funderar för fullt på vilken urvalsgrupp vi har valt.



Ser ni bekymersrynkorna? När jag får nästa CSN ska jag göra en botox.

Nu är det time for Event Management föreläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0