Röda pumps

Tessan din lilla djävul du har fått mig till att fantisera om röda skor!!! Ett par svarta stuprör till ett par röda pumps och jag kommer bli kåt på mig själv. Jag vill att snön ska försvinna så man kan börja gå i snygga skor.. Var hittar man röda pumps? hmm måste gå till Scorett och spana och så kanske jag borde köpa en snösmältarmaskin oxå. Eller så skulle jag kunna gå runt med hårfönen och en jävligt lång förlängningssladd och smälta snön där jag går. Jag vill sitta på en uteservering och sitta med benen så där kvinnligt i kors och sippra på en Cosmopolitan... mina röda skor kommer vara huvudpersonen och så ska jag inhandla såna där snuskigt stora och dyra glajjor från MaxMara.. Observera att jag ser mig själv med två meter långa ben och ett hårsvall med hollywoodlockar... Men jag älskar att fantisera.


De ska vara så höga att man knappt kan gå i dom, de ska bara se grymt snygga ut när man står och sitter. Ge miiiig!

Oj, vad har jag gjort? Jag har skrivit något som kan feltolkas som en modeblogg,, och nej min blogg är mer unik än så,, jag har bara hittat något "To die for"!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

snygga ! ;O



Kolla in vem som kmr till sverige i höst ! http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/vi-ser-henne-i-sverige-i-host.html#comment

2009-02-18 @ 21:28:24
Postat av: Tessan

hittar du ett par såna där skor med en tiondel av den klacken - ring mig!!

2009-02-18 @ 21:58:13
Postat av: CArro

Men Angelica, du har fått Sex and the city sjukan =$

2009-02-19 @ 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0