Segheten gör mig knäpp

Det trådlösa bredbandet på högskolan i Falun får mitt mobila bredbad från Tele2 att kännas som världens snabbaste uppkoppling. Inte nog med att internet inte fungerar, vi har blivit placerade i en gammal labbsal från 60-talet där det inte finns nån som helst värme, jag fryser och jag har muskelknutar i hela ryggen som känns som knivar varje gång jag huttrar till av kylan... Nää högskolan i Borlänge är minsann bättre än Faluns.
Åh nu kommer Spångelispång och stör mig!!



Eftersom internet är så segt blev det inte mycket till inlägg,, shit börjar redan,, slut på rast! tjupp

Kommentarer
Postat av: melissa

hatar segt internett. :P

2009-02-16 @ 16:13:07
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan lita på att det var sista gången!!

2009-02-16 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0