Semestersvenskar

Vad är det för program? Jag skämms å producenternas vägnar när jag ser på det. Och hur kan hon från Ensam Mamma söker ställa upp på att va med? För knappast att hon bara råkade vara med,, för att inte tala om hennes kära väninna Eva, ni vet hon från Ordjakten som hade mensvärk och kräktes i TV. Hon fick fem minuter i rampljuset och nu försöker hon bli känd igen,,, jag skämms lite för hennes skull oxå. Nä det här programmet hade jag inga höga förväntningar på och de små förväntningar jag hade har icke infriats. Kan inte tv4 sända något bra för en gångs skull?


Är det nån mer än jag som inte gillar semestersvenskar?

Jag hade tänkt att se på efterlyst ikväll men det var innan jag kom på att jag inte har den kanalen. Har glömt att ringa om boxen, den har inte fungerat sen innan jul,, jag kanske borde ta tag i det snart.. Det säger väl hur sällan jag ser på TV.

Danslektionen idag gick onekligen ganska bra.. vi har övat på lite sambamoves och schassé steg. Och nu är jag så trött att jag skulle kunna sova.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0