Singellandet

I nyhetspausen på söndagsfilmen passade jag på att läsa lite i min dejtingbok som jag skrev om i förra inlägget,, hehe so far so good säger jag. Tre sidor har jag läst och fått reda på massa nytt. Visste ni att Sverige med sina nästan två miljoner singelhushåll är ett av världens mest singeltäta länder? Så vad väntar vi på? Detta måste vi ändra på, seså ut och dejta med er nu! Jag? nej nej jag ska inte dejta, jag har så mycket annat just nu. I två veckor har jag inte gjort ett skit så nu ligger jag teoretisk sätt fyra veckor efter i min planering, men om ni börjar förändra statistiken så ska jag göra min insats efter jag tagit igen allt plugg, jobb och träning som jag missat, jag ska speeddejta.

Nära hälften av Sveriges befolkning har någon gång blivit kära vid första ögonkastet. Blicken och leendet är det som tänder de flesta. Majoriteten av svenskarna tror på lyckliga slut.
Källa: Harlequinrapporten 2000

Kärlek vid första ögonkastet är jag skeptisk till, jag tror dock på begär vid första ögonkastet ;) Ett sånt begär att så fort man ser något attraktivt börjar det pulsera i de nedre regionerna och vätskebalansen blir ostabiliserad.

Tror ni på kärlek vid första ögonkastet?


Det här är kärlek för mig, syskon och husdjur när det är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Cääm

Jag tror på attraktion vid första ögonkastet



(fast vad vet jag...jag blir ju bara kär)

2009-02-01 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0