Skådespelardiva

Jag är inte bäst men jag är alldeles för bra för den rollen jag blev tilldelad till årets studentspex. Jag tänker inte stå på scenen och se dum ut och ha ett fåtal repliker. Aldrig! Jag blev så arg att jag kände tårarna börja bränna bakom ögonlocken på mig. Att sitta där och läsa igenom manus och knappt ha några lines kändes pointless. Den lilla divan i mig kom fram, jag reste på mig, vände på klacken och gick... Nu när jag börjat lugna ner mig så skämms jag över min handling, det är inte okej att vara diva och lämna rummet framför både manusförfattare och regissör. Men jag var så jävla arg,,, jag var så arg att jag till och med har ätit pasta med ketchup till middag. Och jaa då är jag arg. Jag gjorde en annan sak också som jag gör ibland när jag är arg men det kan jag inte avslöja i bloggen.


Så här arg blev jag, jag har inget hår på huvudet längre och jag har bankat sönder varenda vägg i lägenheten. Jag måste sluta vara en dramaqueen annars kommer jag ingenstans här i livet men just nu bryr jag mig faktiskt inte.




Njut av bilden för ni kommer aldrig mer se nåt sånt en måndagskväll. Det där är jag är lat dagen efter fyllan mat.

Nu ska jag se på Familjen Annorlunda.
Tjipp och hej.
*DIVA*




Kommentarer
Postat av: melissa

Melissa svarar: hihi nejmen tack :)



Bevaka Gärna Min Blogg Med Bloggkoll!

2009-02-16 @ 21:26:29
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Maria

mums :D

2009-02-17 @ 11:13:26
URL: http://blondt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0