Slagborren och jag blev ett med varandra

Jag började skriva ett inlägg för 5 timmar sen men jag glömde fortsätta, usel uppdatering av mig idag.  Men jag har haft fullt upp, spinnade kl 7, åt frukost på friskis, borrat hål i väggen, satt upp hyllor och spegel, sprungit runt på stan, pluggat juridik osv. Och nu ska jag springa iväg till kåren och äta taco buffé med Camilla, Sofia och Hanna. Kostar endast 35 kr för studenter! Vilket klipp.


Jag trodde aldrig att jag skulle behöva använda en sån här manick i hela mitt liv, fick låna slagborren av vaktmästaren Kjell så att jag kunde slänga upp hyllorna på väggen. Jag behöver ingen händig karl i mitt liv, jag klarar allt själv :) Skulle dock behöva en kock och en bankman (för ekonomins skull). Jag måste dock erkänna att jag hade respekt för borren.


Den här hyllan har jag satt upp alldeles själv och så har jag placerat mitt nästintill tomma vinställ och mina dyrbara samlarbjörnar från Harrods på hyllan.

Nu kommer Sofia!! Uppdaterar senare.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

fin & bra blogg. :) kmr gå långt :D

2009-02-06 @ 18:50:30
URL: http://rrrebecka.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

fin & bra blogg. :) kmr gå långt :D

2009-02-06 @ 18:50:48
URL: http://rrebecka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0