Stääääng av musiken!!!

Satan i helvetet vad jag hatar araberna som bor ovanför mig! Jag försöker plugga med de spelar så sjukt jävla hög musik, hela lägenheten gungar,. Jag verkligen hatar orientalisk kukmusik. Har jobbat 7-15 idag och nu har jag skitmycket att göra helt plötsligt... gahhhh stressad!!!!!! Jag kommer aldrig hinna till dead line på Event Management som är i morgon och så har jag hundra andra grejer jag måste fixa med.. Typiskt.. Det får bli en lugn helg, måste plugga :(
I morgon får vi pengar!! jariba.. Jag är på skitdåligt humör just nu,, stääääääng av musiken!!!

Kommentarer
Postat av: e

Sööt blogg=)<3

2009-02-24 @ 16:47:34
URL: http://queenies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0