Svärmorsdrömmar?

Jag sov så länge som möjligt idag för att vakna av att min helgångest hade försvunnit. Det värsta är inte längre att Mystiska Mannen gav mig 40 kronor för att bli av med mig, nej det värsta är att min blogg står för underhållningen på förfester, men som Camillas kompis sa, all publicitet är inte bra publicitet men det är publicitet iaf.
Idag är jag lika glad som vädret är fint i Falun, Sofia drog med mig ut på promenad, haha hon tycker inte att jag ska bli en Bridget Jones. Vi gick till Bojsen och runt sjön,ashärligt! Vi kan inte sluta prata om alla små incidenter, men de små incidenterna är livets goda. Var hemma hos Camilla en snabbis och hängde sen gick vi till Emil och våldgästade honom. Emil har aldrig tidigare fått så fint besök . Och vi har aldrig fått en värre diss tidigare,, han är inte så smidig den där Emil. Åååå säger Emil,, vilken härlig dialekt ni har, men ni är fan inget man visar upp för föräldrarna. Snacka om att strö salt i såren på mig. Jag och Sofia är ju två svärmorsdrömmar. Sen om vi har lite svårt att stava till kärlek och förhållande har inte med saken att göra.. (jag var tvungen att ta fram ordboken för att skriva orden).


Så här glada är vi när vi är ute på promenad. Ni ser ju själva vilka svärmorsdrömmar vi är.


Falun är vackert! Jag ska aldrig flytta härifrån,, vissel vissel.


 
Tack älskling för alla fina rosor jag fick igår, jag älskar dig med.


Vi tog en snabbis in på Åhlens och hittade världens mest för nuvarande passande film. Bli dumpad och ta det som en man. Om jag ska ta det som en man måste jag ligga i så att säga. Jag älskar att jag ligger avslagen i sängen och lyssnar på "Lugna favoriter", jag stör salt i såren på mig själv :P
Men jaaaa jag ska sluta överdriva nu... det där tar jag med en klackspark.

Ich habe eine schöne Sonntag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0