Tjolahopp!

Jag har en STOR uppgift att skriva idag till Event Management. Inte nog med att den är stor, jag måste skriva klart den idag. Måste bara känna efter först om det är en bra pluggdag.... hum åh jag tror det är det :) Ohlalalala jag tror det är en bra dag överhuvudtaget idag, inte som gårdagen, pust. Upptäckte att det inte var imorgon som jag ska till gynekologen och ta cellprover, det är på fredag så då har jag ju flera dagar på mig att ladda mentalt och vaginalt. Fredag den 13 :S
Sofia min lilla maggot var här i gårkväll och förgyllde min kväll, jag har skrattat så jag har träningsvärk i magen. Hah vi har redan planerat helgen med ett litet event på fredag. Dock är det bara Camilla som tackat ja fast det är ju inte så bara.. Jag och Sofia är faluns absolut bästa festfixare. Nu ska vi börja ta inträde dessutom, lite ersättning för popcorn, krossade glas och toapapper liksom, men endast 5 kr ;)


Sofia tar examen till sommaren, detta ska jag sätta stopp för, ett Falun utan Sofia är inget bra Falun, jag kan omöjligt hålla hångelstatistiken uppe själv,, Åh glömde, det är Sofia som är statistiken. Jag ska fiffla med Sofias examensbevis med lite tipex och kladda dit ett par röda U istället, allt för att hon måste vara kvar här ett år till. Alternativt att jag kokar ihop en rosa kärleksdryck så att hon blir så där onaturligt kär i en sån där dalkarl och fastnar uppe i Falun..
SOFIA, FLYTTA INTE :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom du nu har lagt upp den bilden på bloggen så måste jag ju flytta härifrån haha

2009-02-10 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0