Ugly Betty och Smart ass

Varje måndag är lika hemsk men den här måndagen är för vissa enskilda individer ännu hemskare. Sofia börjar sin praktik idag på Bangalore, en PR-byrå i Borlänge så jag fick sällskap av henne på bussen. Hon var så nervös att det till och med var nära att en liten olycka i byxorna hände. Hon ska i tio veckor agera Ugly Betty och lära sig hur man fungerar som manuell dokumentförstörare. Jag inser nu att jag kunde få sova en timma längre idag, trodde jag började 9 men ack så fel jag hade, börjar inte förrens 10 så då kan jag skriva lite på forskningsplanen så länge..

Händer inte så värst mycket idag, juridikföreläsning, forskningsplansplugg med Vickan till kl 17 och sen träning. Mindre spännande dag om inget oväntat händer vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0