Vad hände igår?

Idag när jag vaknade efter att sovit tre timmar visste jag knappt var jag befann mig, öppnar upp ögonen, skruvar lite på mig och vad är det jag ser?


En brett flinande Rutger Macklean och en mörbultad Gyllene skräck! Vad gjorde jag igår egentligen och varför ser Rutger så självbelåten ut? Jag blir rädd.
Jag och mina favorittjejer hade en supertrevlig förfest här igår med vin och lite hemligheter. Visste ni att Hanna fortfarande sover med gosedjur ibland? Varför blir jag ens förvånad ;)
Sedan stapplade vi iväg till kåren i kylan och ja vad mer ska jag säga,, varför envisas med att gå på kåren? Det blir aldrig roligt där ändå. Vi shotade som tokar i baren och jag förstår inte vart jag fick alla pengar ifrån, min väska är full av pengar,, har jag rånat någon? Haha det är inte många som tjänar pengar på att hänga på kåren. Mystiska Mannen gav mig 40 kronor för att han ville bli av med mig,, "Ta nu de här pengarna och köp en drink och låt mig gå sa han".. Hur arg tror ni att jag blev? Jag var så jävla arg att jag nästan började gråta men nu skrattar jag åt det. Tur för honom att jag inte är så långsint av mig. Men den fungerade ju, så nästa gång ni vill bli av med någon, ta fram plånboken och ge bort en liten slant.

Ombytta roller på Sture. Sofia har fått ragg och jag nämner inga namn "host host". Jag borde egentligen gå upp till henne, sätta mig på golvet, inspektera hennes ragg och beklaga mig lite över mitt tillstånd. Fair Play ;)

Det här kommer bli ett alldeles för långt inlägg känner jag. Till råga på allt så fick jag en inneboende igår. David har bestämt sig för att flytta in och bo på min soffa,, skitkul tyckte jag igår. Idag måste jag dock vara otrevlig och förklara att han inte kan bo här. Jag klarar inte av att bo med karljävlar.
Nu ska jag chilla lite innan jag går bort till Camilla för lite bakishäng!

Måndagsklubben läser min blogg och jag älskar det, men hörrni grabbar, bli inte så upprörda... Jag vill inte ha några mer mördande blickar när jag är på kåren :´(

Kommentarer
Postat av: Carro

Rutger är fan scary!

Jag ska klamra mig fast runt ditt ben nästa gång vi festar och vägra släppa förrän du ger mig pengar.

2009-02-14 @ 11:42:04
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0